Психологически разрез на…обувките

Мнозина от вас биха се зачудили какво е това нещо и изобщо дали психологията се занимава с наглед тези далечни понятия едно от друго, а имено обувки и психология. Всъщност се оказва, че за психологията и специалистите в тази област е изключително интересно да изучават поведението на хората, които носят обувки, независимо дали тези обувки са закупени от магазин или пък са взети, като обувки онлайн от някой сайт. Също така за тези специалисти няма значение и вида на обувките, дали са мъжки обувки или дамски обувки, нито дали те са скъпи италиански или пък са немски обувки, както и дали са обувки caprice, обувки s.oliver или пък обувки Rieker. За психолозите от значение е само поведението на хората и дали то има нещо с цялостната им визия в обществото, като акцента пада върху обувките им.

 Всички знаем, че чрез едни обувки млада жена или мъж може да се изрази изключително добре. В същото време поради ежедневието в което живеем на нас ни се налага да присъстваме на различни места в рамките на една седмица или дори на един ден. Поради тази причина трябва да изглеждаме адекватно на местата, които посещаваме и събитията на които ходим. Ето защо видовете обувки са толкова много, като съчетават в себе си елегантност и стил или пък свободомислие и жажда за откриване на нещо ново.
Психолозите са стигнали до извода, че хората носещи черни обувки, които на свой ред са изключително добре поддържани се страхуват от обвързване и не биха се задържали на едно място с любим човек за дълго време. Според специалистите това се дължи на факта, че тези хора се притесняват от външния си вид и това под някаква форма влияе на тяхната преценка за това дали да останат с един човек или не за дълго. Поради тази причина те винаги поддържат обувките си в изряден вид.
В същото време по-свободните характери предпочитат да не обръщат внимание на обувките или дрехите. Те са по-скоро не материално ориентирани и за тях дрехи и обувки остават втора ръка тема.

Източник: http://www.sisi-bg.com/shoes/damski-obuvki/vsichki

Свързани публикации