Ветеран от швейцарската часовникарска индустрия ще бъде домакин на шестседмичен майсторски клас, предлагащ вътрешен поглед към това, което е необходимо да се продават маркови часовници по целия свят. За Томас Байлод има един въпрос, който винаги е в съзнанието му; „Какъв е смисълът да произвеждаме часовник, ако той остане на склад?“Говорейки като опитен продавач, за Томас Байлод – основател на Академията Mercari – краен резултат е чрез добър маркетинг да се обезпечи поставянето на часовник върху китките на потребителите. Като наблюдатели ентусиасти и колекционери, може би много хора знаят за историята, механиката и дизайна на часовниците, но вероятно никога не са се запитвали какво е необходимо, за да стигнат те от фабриката до окончателната продажба? Академия „Mercari”, първият онлайн курс, посветен на международното разпространение на часовници, ще се фокусира точно върху това.
Предназначен за професионалисти от бранша, предприемачи, журналисти и наблюдатели, курсът на Mercari ще предлага интензивно обучение в продължение на шест седмици, обхващащо редица теми, от избора на правилните канали за дистрибуция до договаряне на маржове, отваряне на нови пазари, информиране за различните културни очаквания и много повече. Байлод не само ще споделя практическия си опит с продажбата на швейцарски часовници на международните пазари, включително някои неуспехи, но курсът ще предостави и практически инструменти, шаблони и планове за използване в реалния свят. Курсът на академията е бързо решение за получаване на безценна информация и документация за международното разпространение на продажбите на часовници, които са натрупани с десетилетия от водещия лектор.
Този първи курс на академия “ Mercari “ ще има шест отделни модула за шест седмици, всяка от които ще се фокусира върху конкретни теми: марка и продукт, посредници, услуги, продажби и преговори, пазари и дигитална дистрибуция. Всяка лекция ще бъде последвана от сесия за въпроси и отговори и групова дискусия. Също така ще има възможности участниците да се свързват помежду си, за да общуват или да си сътрудничат за бъдещи бизнес възможности. Заедно с Байлод, други експерти от индустрията също ще се присъединят към класовете, за да предадат своите знания и опит в специфичните си области, независимо дали става дума за интелектуална собственост, логистика, медии или специалисти, базирани на ключови пазари.
Дори и чувствителните въпроси, които обикновено не се обсъждат открито – корупцията, престъпността, икономическите санкции и т.н., ще бъдат разгледани. Нещо повече, всеки клас ще бъде записан и публикуван онлайн, за да може участниците да имат достъп и да преглеждат по всяко време, когато искат. Далеч от теориите в учебниците, международният курс за разпространение на марковите часовници Mercari Academy ще покрие важни проблеми, пред които е изправена индустрията в момента. Ще се постави специален акцент върху това, как дигиталната революция и променящите се навици на потребителите засягат продажбите на часовници по целия свят и най-важното какво да направите.
Автор: ProTime-Bg.com